REGISZTRÁCIÓ
Mi a kötelezettség a fiók regisztrálására a FactoryPrice.eu nagykereskedelmi üzletben?
A regisztráció a megkötött adásvételi szerződések miatt szükséges. Csak a nagykereskedelmi üzletbe való feliratkozás nagyon egyszerű és néhány percet vesz igénybe. Egyszerűen adja meg nevét, cégnevét és áfa-azonosítóját, a jövőbeni megrendelések és szállítások elérhetőségeit, valamint egy e-mail címet, amely bejelentkezésként szolgál majd. A regisztráció nem számít fel díjat, ingyenes volt és mindig is lesz.
Nincs vállalkozásom – lehetséges-e regisztrálni egy magánszemély számláját?
Csak aktív üzleti szervezetekkel működünk együtt, ezért regisztrálnia kell egy ügyfélszámlát az azonosító számmal (üzleti vagy vállalati), UTR-számmal (önálló vállalkozói tevékenység az Egyesült Királyságban) vagy más, az Ön országára vonatkozó adóazonosító számmal. A témáról részletes információ itt található: Hol lehet NIP vagy más adóügyi idendifier. Fiók regisztrálása után adminisztratív részlegünk ellenőrzi a megadott adatokat, és automatikus üzenetet küld, amely megerősíti a nagykereskedelmi ügyfél állapotát.
Törölhetem a regisztrált nagykereskedelmi ügyfélfiókot?
Természetesen bármikor leiratkozhat arról, hogy nagykereskedelmi üzletünkben számlával rendelkezzen. Ha úgy dönt, hogy törli fiókját, kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal – segítünk az adatok végleges törlésében.
AZ ADATOK FRISSÍTÉSE A PROFILBAN
Mi a teendő, ha elfelejtettem a jelszavamat?
Tudjuk, hogy minél több adatot kell működtetnünk, annál könnyebb elfelejteni az egyiket. Ha elfelejtette hozzáférési jelszavát a nagykereskedelmi weboldalhoz, akkor csak kattintson az „elfelejtett bejelentkezés vagy jelszó” linkre, és adja meg azt az e-mail címet, ahol fiókját létrehozta. A megadott e-mailre üzenetet küldünk azzal a javaslattal, hogy jelszó megadása nélkül jelentkezzen be a weboldalra. Ha szeretné, új jelszót is beállíthat az e-mailben található „Új jelszó beállítása” linkre kattintva.
Hogyan változtathatom meg a fiókom jelszavát?
Hozzáférési adatait bármikor megváltoztathatja FactoryPrice.eu -ra. Csak menjen az „Adatok szerkesztése” szakaszba a „Profil” lapon. A szakasz alján ellenőrizze a „Jelszó módosítása” opciót. Most új hozzáférési jelszót állíthat be fiókjához. Ügyeljen arra, hogy ne adja meg bejelentkezési adatait senkinek a webhelyen.
Hogyan módosíthatom a szállítási rendelések TIN- vagy címadatait?
sajnálatos módon, ezeket a változtatásokat önmagában nem hajthatja végre a különböző országokban eltérő adókötelezettségek és elszámolások miatt. Örömmel segítünk Önnek ezen információk frissítésében – vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, és ügyfélszolgálatunk biztosan kijavítja a profiljában szükséges adatokat.
Hogyan változtathatom meg az e-mail címemet?
Az értesítések fogadásához és a weboldalra való bejelentkezéshez szükséges e-mail címet bármikor megváltoztathatja a „Profil” fül „Adatok szerkesztése” szakaszában. Csak be kell írnia egy újat, amelyet Ön támogat az „e-mail cím” mezőben. Felhívjuk figyelmét, hogy a megrendelések teljesítésével kapcsolatos minden levelezést és minden hírlevelet ezen a címen fogunk címezni.
Védettek-e személyes adataim?
Nagy jelentőséget tulajdonítunk az Ön adatainak bizalmas kezelésének, az alkalmazandó adatvédelmi törvények és a médiában való terjesztés tilalma alapján. Csak értékesítési tranzakciók végrehajtása céljából dolgozzuk fel őket. Adatvédelmi irányelveinkben alaposan megvitatjuk az információbiztonság témáját.
NAGYKERESKEDELMI TERMÉKEK ÉS AJÁNLATOK
Milyen termékeket kínál a FactoryPrice.eu nagykereskedelmi?
Kínálatunk folyamatosan változik, és a választék spektruma nagyon széles. Sokféle divatot talál, amely teljesen megváltoztatja Önt és ügyfeleit, és a szekrény mindig megfelel a jelenlegi divatirányzatoknak. A mindennapi és felsőruházat, lábbeli, fehérnemű és mindennapi kiegészítők mellett speciálisan kiválasztott HOME ajánlatot készítettünk.
A termékek megfelelnek a szabványos méretnek?
Előfordulhat, hogy egyes termékekben a méret kissé eltér a standard mérettől. Ez annak köszönhető, hogy a ruházatot különböző gyártóktól importálják. A lehetséges méretbeli eltérések (túlértékelés vagy túlértékelés) a leírásban találhatók. Amikor kiválaszt egy terméket kínálatunkból, javasolhatja magát a weboldalon felsorolt teljes mérettáblázattal. Ha kétségei vannak a méretével kapcsolatban, kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal. Csak annyit kell tennie, hogy elküld nekünk egy e-mailt a termékkóddal és egy kérdéssel a konkrét dimenziókkal kapcsolatban.
A nagykereskedelmi weboldalon feltüntetett árak tartalmazzák az áfát?
A termékoldalakon felsorolt árak nettó árak. Együttműködünk az egész Európából érkező nagykereskedelmi ügyfelekkel, akik közül néhányan uniós héafizetők a Közösségen belüli termékértékesítés részeként. Ezért az előzetesen felszámított HÉA 23% -át hozzá kell adni a weboldalon feltüntetett árakhoz.
HOZZÁFÉRÉS A NAGYKERESKEDELEM ÖSSZES FUNKCIÓJÁHOZ
Megismerhetem a termékek kínálatát és árkategóriáját a nagykereskedelmi ajánlatból?
Az árak és a készlet csak a nagykereskedő weboldalára történő bejelentkezés után látható. Tehát nagykereskedelmi ügyfélfiókot kell regisztrálni.
Hogyan érhetek el fotókat és termékleírásokat az ajánlatból?
Miután bejelentkezett a nagykereskedelmi weboldalra, minden funkcióját ingyenesen használhatja. Könnyedén átviheti nagykereskedelmi ajánlatunkat online áruházába, és az egyes fényképeket és leírásokat teljesen ingyenesen használhatja. A témáról részletes információ itt található: Hozzáférés fotókhoz és leírásokhoz Kényelmes nagykereskedelmi integráció
RENDELÉSEK ELHELYEZÉSE ÉS SZERKESZTÉSE
Hogyan tudok megrendelést leadni?
A beszerzési folyamat nagyon intuitív. Csak annyit kell tennie, hogy kiválasztja az Önt érdeklő termékeket, és felveszi őket a bevásárlókosárba. Ha több terméket szeretne gyűjteni, kattintson a „Vásárlás folytatása” gombra, amely az oldal közepén jelenik meg. Miután befejezte az összes árut, menjen a bevásárlókosárba az oldal jobb felső sarkában található ikonra kattintva. Ha kedvezményes kuponja van, akkor ebben a szakaszban használhatja a karakterlánc beírásával és a „Jóváhagyás” gombbal történő elfogadásával. Folytassa az oldal alján található gombra kattintva, majd a következő oldalakon töltse ki a szállítási űrlapot és a kívánt fizetési módot. Ellenőrizze azt is, hogy a megadott elérhetőségek naprakészek-e – pontosan ebben az űrlapon kerülnek át a szállítást végző szállítási társasághoz.
Hol kaphatok kedvezményes kupont a vásárlásokhoz?
A vásárlásokra vonatkozó kedvezményeket e-mailben küldjük el, a megrendeléssel együtt csomagban is kaphat utalványt. A promóciókkal kapcsolatos információk naprakészek a közösségi média profiljainkon. Kövessen minket az Instagramon és a Facebookon, és maradjon naprakész az összes kedvezménnyel! Facebook: @hurtownia .factoryprice Instagram: @factoryprice .wholesale
Hogyan lehet beváltani a kedvezmény kódot?
A megrendelés leadásakor kupont vagy kedvezménykódot használhat. Az oldal tetején látható a kedvezménykód mező. Csak írja be a kódot, és nyomja meg a „Jóváhagyás” gombot. Ezután a rendelési érték ennek megfelelően csökken. Felhívjuk figyelmét, hogy csak egy kód használható egy sorrendben.
Hogyan ellenőrizhetem a megrendelésem állapotát?
A megrendelés helyes leadása után e-mailben visszaigazolást kap a vásárlásról. Minden alkalommal, amikor megváltoztatja az állapotot, tájékoztatjuk Önt a megvalósítás következő szakaszáról. Ezenkívül a jelenlegi vásárlások között megtekintheti az aktuális tranzakciós állapotot a „Számla” fül „Megrendelések és rendelkezésre álló alapok” szakaszában.
Kombinálhatok több megrendelést egy nagyobbba?
A megrendelések kombinálása a végrehajtás korai szakaszában lehetséges. Ha megrendelései „kezeletlen” vagy „fizetési várakozás” állapotban vannak, csak annyit kell tennie, hogy felveszi a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, és megadja a hívandó rendelési számokat. A megrendelések teljesítésének dinamikus folyamata miatt javasoljuk, hogy telefonon vegye fel velünk a kapcsolatot, hogy megbizonyosodjon arról, hogy a megrendelések összekapcsolásának lehetősége nem vész el. Ha a megrendeléseket sikeresen kombinálják, a szállítási költség csak egyszer kerül felszámolásra.
Hogyan változtathatom meg a szállítási címet?
A nagykereskedelmi ügyfélszámla regisztrálásakor adja meg az elérhetőségeket. ha azt szeretné, hogy egy adott megrendelést másik címre küldjenek, kérjük, forduljon az Ügyfélszolgálathoz. Mindössze annyit kell tennie, hogy megadja a megrendelés számát, és mi elvégezzük a szükséges beállításokat. Technikai okokból a címadatok megváltoztatása csak „kezeletlen” vagy „függőben lévő fizetés” állapotú sorrendben lehetséges.
Megváltoztathatom a megrendelés szállítási címét a végrehajtás során?
Igen, csak annyit kell tennie, hogy felveszi velünk a kapcsolatot, és megadja nekünk a szükséges cím adatait és rendelési számát. Ha megrendelése már megkapta a nyomon követési számot, közvetlenül kapcsolatba lépünk a fuvarozóval, és vele együtt megpróbáljuk átirányítani a csomagot a megrendeléssel a megfelelő címre.
Lemondhatom a rendelésemet?
Persze. Csak annyit kell tennie, hogy felveszi a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, és megadja a törölni kívánt rendelési számot, és tanácsadóink elvégzik a szükséges változtatásokat. Ha a megrendelést már kifizették, megtérítjük a felmerült költségeket, hogy a pénz készen álljon a későbbi vásárlásokra. Felhívjuk figyelmét, hogy a megrendelés vagy a termékek egy részének lemondása csak akkor lehetséges, ha a megrendelés „kezeletlen” vagy „fizetésre vár” állapot.
Hogyan törölhetem a megrendelést annak végrehajtása során?
A megrendelés törlése a végrehajtás során technikai okokból nem lehetséges. Ha megrendelését már feldolgozták, de mindenképpen törölni szeretné a vásárlást, kérjük, lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal. Együtt meghatározzuk a legjobb megoldást, és tájékoztatjuk Önt a következő lépésekről.
Kiállít számlákat halasztott fizetéssel (kereskedői hitel)?
Sajnos ilyen számlákat nem állítunk ki. Előkészíthetünk egy proforma számlát fizetésre. Az átutalás határideje 3 munkanap, és a fizetés dátuma a számlánkon történő pénzeszközök kiküldetésének napja. A dokumentumot a befejezett megrendelésekkel ellátott fülről töltheti le, vagy kapcsolatba léphet az Ügyfélszolgálattal.
Mikor kapok számlát a megrendelésemről?
A megrendelt termékekkel együtt egy kültéri kiadási dokumentumot (WZ) kap a csomagban kapott termékek listájával. Legfeljebb 7 munkanapon belül a szállítás végső napjától számítva, Pénzügyi Osztályunk elektronikus változatban számlát küld a regisztráció során megadott e-mail címre.
FIZETÉS
Melyek a rendelkezésre álló fizetési módok?
A vásárlások kényelme érdekében, megrendelésének kifizetését hagyományos banki átutalással, elektronikus átutalással PayU-n keresztül és kézbesítéskor fizetjük. A megvásárolt termékek postai megrendelése nem lehetséges. Felhívjuk figyelmét, hogy pontosan 3 napja van arra, hogy előre fizetendő megrendelést (banki átutalással vagy PayU-val) fizessen. Ezen időpont után rendszerünk automatikusan törli a megrendelést, és nem dolgozzuk fel.
Mi az a számlaszám, amelyet be kell fizetni egy megrendeléshez?
A megvásárolt termékek átutalási adatait e-mailben kapja meg a megrendelés leadása után. Ha valamilyen oknál fogva figyelmen kívül hagyja az üzenetet, vagy törli azt, további emlékeztetőt küldünk Önnek a megrendelés kifizetésének szükségességéről. Az Ön kényelme érdekében megadjuk a megrendelés kifizetésének részleteit:
Wholesale Factoryprice | MUS Sławomir Pazio
21 Future Street, 05-552 Łazy (Varsó közelében)
PL 12 1090 1056 0000 0001 3426 4125 (SANTANDER)
SWIFT-kód (BIC): WBKPPLPP
Fizethetek a megbízásért devizában (pl. EURO)?
Amennyire lehetséges — megrendeléskor kiválaszthatja a pénznemet a nagykereskedelmi weboldalon (megtalálja a megfelelő mezőt az oldal tetején, a bevásárlókosár mellett), vagy vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal. Kiszámítjuk a megrendelés értékét, és részleteket küldünk fizetésre. Az Ön kényelme érdekében az EURO betétek bankszámlaszámát az alábbiakban adjuk meg:
Wholesale Factoryprice | MUS Sławomir Pazio
21 Future Street, 05-552 Łazy (Varsó közelében)
A 76 1090 1056 0000 0001 3426 4137 (SANTANDER)
SWIFT-kód (BIC): WBKPPLPP
Lehet-e kártyával fizetni a szállításkor?
Rendszerint a szállításkor levonható összegű készpénzzel fizethet. A futárok nem kötelesek kiskorúakat tölteni a többit. A legtöbb közlekedési vállalat dinamikus fejlődése miatt a beszállítók egyre inkább rendelkeznek mobil fizetési kártya terminállal. A szállítási dátumra és a fizetési lehetőségekre vonatkozó részletes információkat logisztikai partnereink külön e-mailben és SMS-ben küldik el.
Módosíthatom a rendelésben kiválasztott fizetési módot?
A fizetési mód megváltoztatása csak a megbízás végrehajtásának kezdeti szakaszában lehetséges, azaz amikor „nem szervizelt” vagy „fizetésre vár”. Csak annyit kell tennie, hogy felveszi a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, és megadja a megrendelés számát, ahol módosítani szeretné a fizetési módot. Felhívjuk figyelmét, hogy a kézbesítéskor fizetendő megrendelések automatikusan átkerülnek feldolgozásra, és nincs technikai lehetőségünk arra, hogy a fizetési módot előtörlesztésre változtassuk. Ebben a helyzetben a megrendelés kézhezvételekor meg kell fizetni a szállítmányt a szállítónak.
FELTÉTELEK ÉS SZÁLLÍTÁS
Mennyi ideig tart a megrendelés teljesítése?
A megrendeléseket folyamatosan dolgozzuk fel, így a szállítás legkésőbb a megrendelés helyes kifizetését követő 24 órán belül megtörténik. A kézbesítéskor fizetendő megrendeléseket automatikusan továbbítják a teljesítéshez. Szállítási részlegünk egész héten működik, de előfordulhat, hogy a pénteken 13.00 után leadott megrendeléseket a futár csak hétfőn veszi fel.
Meg lehet szállítani a megrendelést a következő napra?
Sajnos nem, bár szeretnénk látni, hogy ez megtörténik. A 24 órán belüli teljesítés azt jelenti, hogy a megrendelést a helyes elhelyezés és fizetés időpontjától számított legfeljebb 2 munkanapon belül szállítják. A csomag kézbesítésétől a futárig a tényleges szállításig további 1-3 munkanapot vehet igénybe. Tudjuk azonban, hogy logisztikai partnereink mindent megtesznek annak érdekében, hogy a szállítmányokat ügyfeleink megrendeléseivel a lehető leghamarabb leszállítsák.
Felvehetem a megrendelésemet személyesen?
Sajnos a személyes gyűjtés nem lehetséges – minden terméket szállítótársaságokon keresztül küldünk. Sikerült minimálisra csökkentenünk a szállítási költségeket, így a szállítás kifizetése szinte érezhetetlen volt.
Rendeléseket szállít dropshipping modellben?
Jelenleg nem szállítunk közvetlenül a megcélzott ügyfélnek. Minden megrendelést közvetlenül a regisztráció során feltüntetett raktárának szállítási címére küldünk. További terjesztés, amelyet önállóan kell elvégeznie. Ahogy tovább fejlesztjük szolgáltatásainkat, arra törekszünk, hogy együttműködést valósítsunk meg a dropshipping modellben. Az ügyfélpanelen elérhető itt ellenőrizheti a rendelkezésre álló lehetőségeket. Amint sikerül megvalósítani egy ilyen megoldást, biztosan lesz egy további lehetőség a panelen.
Mekkora a szállítási költség?
A megrendelés teljes szállítási költsége a kiválasztott fizetési módtól és az előnyben részesített szolgáltatótól függ. Igyekszünk minél versenyképesebbé tenni ajánlatunkat, így minimálisra csökkentettük a szállítási költségeket. Ennek köszönhetően a szállítás kifizetése szinte észrevehetetlen lesz az Ön számára. A szállítmányok aktuális árlistáját részletesen ismertetjük Szállítási lap.
Lehet-e a megrendelést Lengyelországon kívül szállítani?
Természetesen az Európai Unió valamennyi tagállamában, az Egyesült Királyságba és Ukrajnába szállítunk megrendeléseket. Ugyanakkor rámutatunk arra, hogy van egy minimális rendelési érték és megnövekedett szállítási költség. Részletes információ erről a témáról itt található Szállítási lap.
CSERÉK ÉS VISSZAKÜLDÉSEK
A visszaküldésre vonatkozó információkat részletesen bemutatjuk ezen az oldalon: Visszatérési és cserepolitika
GARANCIA ÉS PANASZOK
Az árukra garanciák és garanciák vonatkoznak?
A hatályos törvények, köztük a Polgári Törvénykönyv alapján kidolgozott nagykereskedelmi előírások alapján kizárjuk a garanciális felelősséget. Az eladott árukra sem vállalunk garanciát. Nagykereskedőként, nem fogadunk el panaszokat azoktól a fogyasztóktól sem, akik az Ön ügyfelei – Ön felelős az áruk esetleges hibáiért, amelyeket a vásárlás után eladóként azonosítottak.
Nyújthatok panaszt, ha hibát találok a szállítás után?
A szerződéses visszaküldéseket az ezen az oldalon leírt szabályoknak megfelelően fogadjuk el: Visszatérési és cserepolitika.
ÉRINTKEZÉS AZ ÜZLETTEL
Hogyan vehetem fel a kapcsolatot a nagykereskedelmi szolgáltatással?
Ügyfeleink számára kényelmes kapcsolatfelvételi formát biztosítunk az Ügyfélszolgálati Irodával. Tanácsadóink hétfőtől péntekig 8.00 és 16 óra között állnak rendelkezésre. Üzenetet írhat nekünk a következő címen: hurt@factoryprice.eu vagy hívja a számot 601 547 740. A hívás költsége összhangban van az üzemeltető arányával.
Lehet-e eljutni a nagykereskedelmi áruházba, hogy megnézze az árut a vásárlás előtt?
Sajnos nincs ilyen lehetőség. Online nagykereskedő vagyunk, és megvalósítjuk az értékesítést a szállítási modellben. Ha bármilyen aggálya vagy további kérdése van a termékekkel kapcsolatban, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal. Önnek lehetősége van arra is, hogy a szállítás után ellenőrizze a termékeket, és visszaküldje azt, ami nem felel meg az elvárásainak a szerződéses visszaküldés részeként. Magatartási szabályok ilyen helyzetekben részletesen ismertetjük ezen az oldalon: Visszatérési és cserepolitika.